دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام خوشحالم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 اسفند 1394
بازدید : 235
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام خوشحالم با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : بهروز حیدری تنظیم : رسول مظفری

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام خوشحالم

Download New Music Shahab BokharaeiKhoshhalam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام خوشحالم

متن آهنگ شهاب بخارایی بنام خوشحالم

میخوام امشب بخونم واسه تو همه دنیامو بگیر مال تو

تو ای تنها دلیل بودنم همیشه می مونم به پایه تو

من به هرچی که بگی راضیم میدونی که خیلی احساسیم

من به چشمایه تو دل بستم از همه غیر تو من خستم  از همه غیر تو من خستم

وفتی که دستاتو میگرم خوشحالم با تو جون میگرم

با تو زیبا میشه آزوام با عشفت دنیامو میسازم با عشفت دنیامو میسازم

وفتی که دستاتو میگرم خوشحالم با تو جون میگرم

با تو زیبا میشه آزوام با عشفت دنیامو میسازم با عشفت دنیامو میسازم

من به هرچی که بگی راضیم میدونی که خیلی احساسیم

من به چشمایه تو دل بستم از همه غیر تو من خستم  از همه غیر تو من خستم

وفتی که دستاتو میگرم خوشحالم با تو جون میگرم

با تو زیبا میشه آزوام با عشفت دنیامو میسازم با عشفت دنیامو میسازم

وفتی که دستاتو میگرم خوشحالم با تو جون میگرم

با تو زیبا میشه آزوام با عشفت دنیامو میسازم با عشفت دنیامو میسازم

TELECHANEL

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com